Eurospin Hrvatska u 2022. godini postao je član međunarodnog Customer’s Friend kluba kao nositelj zlatne medalje “jer mi cijenimo svoje kupce” i statusa “vrhunska izvrsnost”. Prestižno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Švicarskoj, tvrtkama koje su posvećene izvrsnosti i predanom odnosu s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima.
Eurospin Hrvatska zadovoljio je zahtjevne kriterije ocjenjivanja četiri temeljna stupa poslovanja: reputacije, komunikacije, korisničkog iskustva i povjerenja. Reputacija obuhvaća odnos s kupcima, zaposlenicima i poslovnim partnerima, korisničku podršku, inovaciju, financijsku stabilnost, kvalitetu menadžmenta, proizvoda i usluge na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost. Analiza komunikacije temelji se na kvaliteti odnosu s medijima putem klasičnih i digitalnih kanala. Korisničko iskustvo ocjenjuje intuitivnost, jednostavnost, brzinu, otpornost i dostupnost. Ukupna ocjena za povjerenje ostvarena je analizom kompetencije, pouzdanosti, integriteta i transparentnosti.
Trud i rad koje Eurospin Hrvatska ulaže u poboljšanje usluga i asortimana ostvarili su visoke rezultate u svim segmentima analize te su ponosni nositelji Customer’s Friend priznanja za izvrsnost.