Eurospin je lanac diskontnih trgovina specijaliziran za prodaju prehrambenih i neprehrambenih proizvoda za svakodnevnu kupnju.
Osnovna značajka Eurospina jest činjenica da je jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje robne marke. U Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi kao u ostalim supermarketima, već isključivo proizvodi koje je naš tim stručnjaka osmislio i pažljivo odabrao za svoje kupce, putem mreže odabranih partnera.
Ovaj model distribucije vlastitih robnih marki razlog je našeg rastućeg uspjeha u Europi. Eurospinov model kvalitetnih proizvoda kupcima jamči veliku uštedu i zato ga nazivamo Pametnom kupnjom.
Naše vrijednost odlučili smo podijeliti s kupcima u Hrvatskoj. Naš asortiman prilagodili smo potrebama koje odgovaraju hrvatskom tržištu uz održavanje našeg prioriteta: Pametne uštede za svaku obitelj.
Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača.
Kompanija je uspjela prilagoditi format diskont trgovine potrebama za kvalitetnim proizvodima u skladu s okusom i tradicijom pojedinačnih tržišta.
Formula se pokazala dobitnom, zbog čega Eurospin postaje mjerilo ne samo za kupce, već i one u potrazi za uspješnim poslovnim projektom.
Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se diljem Italije i susjedne Slovenije. Sve više ljudi odabralo je Eurospin, a ponuda se neprestano obogaćuje prateći potrebe potrošača. Filozofija grupe Eurospin ostala je ista: na prvome mjestu ostaje predani rad kako bi Eurospin uvijek bio jamstvo kvalitete i uštede.
Eurospin uspješno otvora nove trgovine i 2015. godine doseže 1000 prodajnih mjesta u Italiji. Ovime postaje dostupan ne samo u najnaseljenijim gradovima, nego i malim sredinama i ruralnim područjima.
Svjesni snage filozofije našeg poslovanja, nastavljamo širiti model Pametne kupnje u novim europskim zemljama.