Eurospin je lanac diskontnih trgovina specijaliziran za prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupnju.
Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode. Zapravo, u Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi koji se nalaze u svim ostalim supermarketima, već samo proizvodi koje je tim stručnjaka Eurospin dizajnirao i pažljivo odabrao za svoje kupce, putem mreže odabranih partnera.
Ovaj integrirani model proizvodnje i distribucije Eurospina jamči kupcima iznimno velike uštede. Navedene podatke potvrđuje i najveća talijanska udruga potrošača (Altroconsumo) koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom! Zato nazivamo naš model “Pametna kupnja”, a to je i razlog našeg rastućeg uspjeha u Europi.
Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta: jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj.
Što mislite? Čini li vam se to kao zanimljiv prijedlog?
Uvjereni smo da će vaš odnos sa Eurospinom ubrzo postati idilično povezan zajedničkom strašću prema kvalitetnoj usluzi i povoljnim cijenama, kao što se već dogodilo u drugim zemljama u kojima djelujemo. Ipak smo mi savršen par!
U Eurospin trgovinama naći ćete samo naše marke i proizvode namijenjene da odgovore na sve karakteristike tržišta. Zbog toga ne prodajemo najpoznatije robne marke već prisutne u ostalim supermarketima.
Na taj ćete način istovremeno pronaći jedinstveni asortiman i nenadmašnu ekonomičnost.
Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Kompanija je uspjela prilagoditi format diskont trgovine potrebama za kvalitetnim proizvodima u skladu s okusom i tradicijom pojedinačnih tržišta.
Formula se pokazala pobjedničkom, zbog čega Eurospin postaje mjerilo ne samo za kupce već i za one koji traže uspješan poslovni projekt.
Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju i susjednu Sloveniju, sve više ljudi odabralo je Eurospin, a ponuda je obogaćena prilagodbom novim potrebama i trendovima tržišta. Filozofija grupe Eurospin nije se promijenila: raditi s najvećom predanosti da brand Eurospin uvijek bude jamstvo uštede i kvalitete.
Godine 2000. grupa slavi vodstvo u sektoru po broju prodajnih mjesta, prometu i broju kupaca u Italiji te svakodnevno radi na tome da postane jedna od najznačajnijih tvrtki u Europi, neprestano održavajući cijene niskima, a proizvode kvalitetnima.
Zahvaljujući ovom rezultatu i zahvaljujući kupcima, Eurospin je odlučio započeti proces širenja po Europi koji je osnova ustava grupe. Tako je 2004. godine otvorena prva poslovnica u Sloveniji, gdje Europin sada ima više od 50 trgovina.
Brže od bilo kojeg drugog konkurenta, Eurospin uspijeva otvoriti nove trgovine i doseći 2015. godine 1000 prodajnih mjesta. To omogućuje grupi da se lakše bavi ne samo najnaseljenijim područjima tržišta u kojima posluje, nego i malim općinama ili ruralnim područjima gdje je obično ponuda manja.
Temelj Eurospin distribucijskog modela postaje sve uspješniji tijekom godina, a 2016. godine postignut je značajan rezultat od 10 milijuna kupaca.
Stoga, svjesni čvrstoće našeg komercijalnog prijedloga, namjeravamo širiti koncept pametne kupnje u novim europskim zemljama koje pokazuju visoki potencijal rasta i u kojima se naš model potrošnje može primijeniti.
Budi dio Eurospin tima u Hrvatskoj kao zaposlenik, dobavljač ili nam pošalji potencijalnu lokaciju za novu Eurospin trgovinu.